Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2014 00:52 - Черен лак и плюшените мечета на кока-кола
Автор: marshnmallow Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1713 Коментари: 2 Гласове:
1



 00:06. Нямам идея защо обявявам часа. Винаги така съм си представяла дневниците. Току-що се налакирах в черничко и пиша това докато чакам лака да изсъхне. *първоначално написах "да изстине", хехе* Днес беше сладурски ден. В училище беше нормално, почти нямаше моменти, в които ми се иска да заспя. За сметка на това, към 4 следобед съм заспала неочаквано, докато съм си учела. Събудих се към 7 вечерта. Честно казано е малко депресарско да заспиш, когато още е светло и да се събудиш, когато вече се е стъмнило. Биологичният ни часовник иска да се случва обратното. Жалко, че моят е съвсем мъничко врътнат напред.. Или назад, не мога да се ориентирам. :о Кофтито е, че утре имам математика. Не ми е сила, не се понасяме много. Но поне се опитвам. : 4 дни ранно ставанеее. It"s The Final Countdown! Поемам риска да стана мъничко банална с тозиииии, хм, "хейт" от моя страна спрямо няколко неща: 
- ранното ставане *под ранно имам предвид.. преди 9 сутринта.. до 11:00 също ми е раничко, но е по-човешко* И не, не се определям като мързелива. Знам, че така изглежда, но.. За другите неща съм по-сериозна. :D Просто не мога да опиша чувството, с което ставам, въпреки че имам към 20 аларми преди окончателното ми събуждане. Смесица от гадост, омраза, болка, тъга. Пълна драма. Иъл.
- студ. студ. студ. *замръзвам до плюс 10-15 градуса, странно е, да*
- Зимата като цяло. Без коментар.
Видяхте ли, добро дете съм и "мразя" само някакви незначителни, битови неща. Отклоних се малко от темата. Нее, не съм. Защото няма тема. Пак. Обещавам, че следващото ми постче ще си има всичко - заглавие, тема и мъничко аргументация от моя страна. 
Днес събрах 10 точки от капачките на кока-кола. Утре ще си взема плюшено меченце, йей. С майка ми сме доста запалени по всякакви техни рекламни неща. Вкъщи е пълно с чаши, плюшени елени, мечета, камиончета и всякакви боклучи. meep
00:38. Окей, днес отново няма да си легна навреме. От началото на първия срок си казвам: "Oт този понеделник започвам да лягам рано, както и да ставам по-рано!" *пропуснах да отбележа, че ставам в последния възможен момент, сутрин нямам време за нищичко, излизам за училище около 15 минутки след като се събудя* E, не успях да променя "режима" си. През тази седмица дори и не се опитвам, защото е последна. Детска радооооост. 
Окей, това беше.
Не съм сигурна как се прави, но понеже все още не съм уведомила никого от моите познати и приятели за този блог, ще си позволя най-искрено да Ви помоля да оставите някакви коментари, критики или съвети относно скромните ми постчета. Изобщо не съм навътре в нещата, затова бих искала да разбера къде бъркам, за какво точно трябва да пиша, как да го формулирам и т.н. 
Лека ноощ и благодаря за вниманието. (: 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Интересно пишеш. Явно имаш зало...
28.01.2014 05:44
Интересно пишеш. Явно имаш заложба. Здравей в блога! :) Тук можеш да намериш приятели и неприятели. Изобщо както е в света навън. Приятелите са истински, а неприятелите си остават виртуални. Успехи в училище и навсякъде другаде!
цитирай
2. marshnmallow - Интересно пишеш. Явно имаш зало...
28.01.2014 23:31
injir написа:
Интересно пишеш. Явно имаш заложба. Здравей в блога! :) Тук можеш да намериш приятели и неприятели. Изобщо както е в света навън. Приятелите са истински, а неприятелите си остават виртуални. Успехи в училище и навсякъде другаде!

Благодаря много! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marshnmallow
Категория: Лични дневници
Прочетен: 21337
Постинги: 5
Коментари: 4
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930